...

See I had to go, see I had to move
No more wastin time, you cant wait for life
we're just wastin time, where's the finish line

*

Idag fyller min raring Sara KB hela 20 år, grattis! Saknar dig, men ihelgen ses vi iallafall!
På din stora dag så tänkte jag att det var dags för lite nostalgi från när vi var asfräscha i Turkiet för 2 år sen;






 














Alla Mehmet's, Mustafa, Crazy Murat, dvärgen, tjockisarna med rakin, bli antastad, fotograferad och sen jagad genom hela Robin Hood, Norrläningarna, Marmeladen, moppeturer med 5 pers på en moppe, svettiga turkar, gymma i en park mitt i natten blanda groggar med nyponsoppa, "Last Night" och allt annat, vilken resa va?

Annars har det varit en lugn måndag. Alla som känner mig vet att jag väldigt rastlös och får panik så fort jag är hemma så det har inte varit lätt men väldigt behövligt. Jag har städat lite, solat och färgat min utväxt. Jag ser numera ut som en kyckling i håret! Men jag har hört att kycklingar är söta och snart är det ju påsk också så, varför inte ?! Igår vart det mys hemma hos Carro med Emma. Dom kom och hämtade mig på jobbet sen handlade vi Ben&Jerry's, chips, dip och popcorn. Onyttigt men jag har kommit på att Ben&Jerry's - Cookie Dough inte är ett dugg överskattad. Mumsis!
Nu ska jag dricka te, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Julia

bästa någonsin, skratta så mkt när jag läser det här!!!! hahahaha

2009-03-09 @ 22:17:29
URL: http://realities.blogg.se/
Postat av: linnea

bästa resan :D

2009-03-09 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0