bandyhelgen avklarad

Jobbade till halv elva igår, men var ändå sjukt taggad på o hitta på nått så jag slängde iväg ett sms till Sara som var på, det är givet. Hon är bra hon ! Hon mötte upp mig och vi drog vidare till Terassen. Där joinade vi Dan & co och partyhumöret där inne var på topp. Rebecka hade försökt tvinga med mig till Gottsunda hela kvällen och vi blev erbjudna gratis skjuts direkt från Terassen så why nooot. Vi drog dit, mötte upp Rebecka, Kb och Mickie och alla deras vänner. Branco's var stället för kvällen, Gottsundas enda uteställe haha. Det var det sjukaste stället jag varit på, dom vi var med va assköna men resten var alkisar och importer som var på jakt efter lammkött. Stället låg i en galleria och folk satt och rökte där inne, sjukt. Spårad kväll men jag hade iaf jävligt kul ! En upplevelse kan man säga.

Tog med mig sushi hem idag, var så himla sugen ! Har varit på så himla bra humör hela dagen, kanske är vädret =) Sov litegrann sen va de dags och jobba 18 - 01, det var lugnt trots att det är bandyhelg så det blev mest skitsnack och kaffe med min kära kollega Daniel. Är sjukt rastlös efter allt kaffe. Tänkte dra in till Terassen till de andra efter jobbet men det blev en bangning trots allt, dom lät cpfulla hela högen ;) Imorgon ska jag möta upp mina ladies och käka brunch på Uplandia, det blir bra !

Hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0