ljuva söndag

Sitter här och äter min frukost klockan 3 på eftermiddagen, har jobbat natt hela helgen så det är min ursäkt. Rebecca kom och höll mig sällskap ända tills klockan 5 imorse med sin take-awaypåse från Donken. Hon räddade min natt, tiden gick så mkt fortare och jag hann ändå med allt som skulle göras ! Förresten fyller hon hela 19 år idag, grattis !





Den här lappen låg och väntade på mig i köket. Jag har världens bästa sambo ! Köpt en massa mat och fixat blommor till balkongen har hon och hennes mamma gjort också. Nu ser det ut som att ngn bor här igen och balkongen är supermysig !

Vid 4 är det personalfest på jobbet, det som var planerat var brännboll, grillning och andra utomhuslekar. I det vädret? No way, jag vägrar ! Bäst att göra sig i ordning.


Kommentarer
Postat av: hon i rummet btrevid

jag har världens bästa sambo :)

2009-06-14 @ 17:00:00
Postat av: Reb

Tack för gratulationen. :) Är du ledig imorgon, det var du va?

2009-06-14 @ 19:24:34
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: linnea

jag jobbar natt nu tydligen :(

2009-06-15 @ 15:04:14
Postat av: liz

hur mysiga är inte ni?

jag vill pussa på er!

2009-06-15 @ 20:11:25
Postat av: Anonym

det är lizzy liz btw

2009-06-15 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0