inflyttad

Sitter och väntar på att sambo ska komma hem från jobbet. Har precis lagat mat åt oss båda, kycklingfilé med lite olika grejjer, mums. Yes nu har vi äntligen flyttat till Djäknegatan, eller i söndags för att vara korrekt. Det är underbart! Vet inte hur jag någonsin ska kunna lämna stället.. Inflyttningsfest, förfest, grillkväll och allt annat skoj måste planeras snarast.

Sara och jag har upptäckt Röborundan de här två dagarna, den kommer vi springa varje morgon den här sommaren, hur mysig som helst. Idag blev det även spinning, en kik på Kb & Mickis lägenhet och en runda på stan med Nin. Har hittat så mycket jag vill köpa till mitt rum, men det nödvändigaste först.

Sara ringde nyss, hon tar med sig Mina och Amanda hit och det blir även ett besök av Rebbis och Carro.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Rebbis

Det var riktigt mys ikväll, vi styr upp mer imorgon igen. :)

2009-06-10 @ 01:53:10
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0