how can I put into words..

Sitter här och myser i min ensamhet igen med mitt morgonkaffe och lite bra musik. Ska snart ut och springa tänkte jag, i pissvädret. Sara har precis åkt till gymmet men jag kände att det tar vi senare. Idag blir det möte på jobbet sen fram emot kvällen ska vi dra oss mot Mickie och Kb, det blir väl en drink eller två för vissa, vi får se.

Igår vart det lite häng hos oss som sagt, det var väldigt trevligt. Kaffe, sjuka filmer och lite "Do It" när vårt sällskap byttes ut lite senare mot kvällen.


 



Helgen som var var det ju som sagt studenten för 90:orna, kikade på Rebecca när hon sprang ut, hon var så fin så ! Drog oss ner mot stan där flaken åkte omkring. Vidare mot Sambo i Björklinge till hennes mottagning. Därifrån till Örbyhus där Mickis & Kb höll till för lite förfest och sen vidare mot Terassen där vi hängde resten av kvällen, det fanns ingen anledning att gå därifrån. Lördagen kom. Hade sprängande huvudvärk hela dagen men hade någonstans i dimman hade jag lovat Julia en utgång på Birger för att se Veronica Maggio, bara att tagga till igen. Det blev ett besök på Norrlands med några glas billig cider för oss två sen var kvällen gjord. Mötte upp Linda och Emma och hade en rolig kväll ! I söndags var det som sagt flytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0