ärre schtek ?

Igår var första dagen jag fick njuta av det underbara vädret. Jag köpte en påse jordgubbar och drog till Mickis och Kb, vi låg och stchtekte på hennes altan hela dan. Vid femtiden var det dags för mig att springa Vårruset med jobbet. Springtävling bara för tjejer med Peter Siepen som entertainer.. det var nice. Jag kämpa som fan, jag är fanimej stolt över mig själv ! Efter turen blev det picknick med allihopa sen tog jag mitt pick & pack och skyndade mig tillbaka till Kb. Dit kom även Gränby och det blev chillkväll med vattenpipa, vodka orange, läskiga samtal om anden i glaset och avslappningsband (?)

Idag vaknade vi upp till en inte lika rolig dag, lät klockan snooza några timmar och åkte sen till jobbet. Skulle aldrig klara av att bo där ute med tågen som är försenade en halvtimma.. hallå vissa har faktiskt jobb att komma i tid till. Jaja hursomhelst, imorgon ska jag ta till stockholm med min mama och på fredag blir det röj ! Studenten väntar för några av mina vänner.. ge dom fint väder nu då, det är dom väl ändå värda.


Om 6 dagar flyttar vi


Kommentarer
Postat av: Reb

Jag menar det, de är vi väl ändå värda. (a)

2009-06-05 @ 02:18:00
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0