slut på semestern part 1

pga för dålig uppdatering orkar jag inte sammanfatta allt för mycket av vad jag har sysslat med på den senaste tiden. Peace & Love var hett Bokstavligt talat. Vi dog typ av värmeslag men det var ändå en kanonvecka.. Vi var ett stort gäng med blandade sköna människor. Min höjdpunkt på veckan var alla våra sköna nattliga rundor runt campingen då vi träffade massa skönt folk, när vi stog och dansade på grusplanen vid discotältet a.k.a hamburgerståndet mitt i natten, när vi alla var samlade på Hoffmaestro och givetvis GENTLEMAN, jag dör för dendär karln.. vilken röst. Hade redan sett honom en gång men denna gång var helt klart bäst. Nu är jag jättesjuk och har varit det enda sen jag kom hem, likaså alla mina vänner. Tillochmed dom som inte var där har blivit smittade.

Denna vecka har bestått av sol & bad i Graneberg, utgång x3, Snerikes i tisdags, Bj i onsdags och Bj igen i fredags. De två senaste gångerna var nycktra för min del, väldigt skönt i efterhand & speciellt när man ska upp och jobba dagen efter. Igår vart det myskväll med ostbricka, fruktsallad och film hos mig & Sambo. Carro, Sofia & Anki var gäster.

Som sagt, slut på semestern för ett tag men jag och Julia spanar på sista minuten tills nästa vecka.. JAG VILL!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0