semestervecka

tja! nu sitter jag här i min ensamhet och försöker få bort det sista som finns av min sjukdom med lite honungste. Igår spenderade jag min kväll med volleyboll & grillning i Graneberg med mitt häng och lite annat folk. Mys! Det har vart full fart hela veckan med jobb 7 dagar i streck + utgång ons, fre & lör på det. Inte en lugn stund för mig och mitt häng med andra ord! Onsdagen på Birger var väldigt rolig, fredagen bestod av Terassen och efterfest till morgonen, trevligt värre. I lördags hade vi tröttnat på Birger och Terassen så det fick bli Platina istället. Det var väldigt trevligt det med. Vi började kvällen med middag hos M & KB och slutade på samma ställe.

I förrgårgår kom min mamma och mina syskon hem efter tre veckors semester så jag hälsade på dom i Storvreta. Blev ompysslad och fick riktig mat, mammor är allt bra ibland =) Jag, Maja och Sofia har bokat en resa till Köpenhamn, ons - lör! Det blir perfekt! Shoppa, gå på Tivoli, köra lite sightseeing och uteliv. Lagom till att vi kommer hem på lördag så är det Nin's 20-årsdag som ska firas med middag & utgång. Kan det bli bättre? Svar neeej.

Föresten, Carro har kommit in på Hälsoturismutbildningen hon sökt. Grattis min vän, jag är stolt över dig! Det ryktas om att dom har snygga skidlärare där så ni vet vart ni hittar mig i höst..







blandade favoriter .. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0