konsten att bara vara med sig själv

Idag är jag ledig! Så sjukt skönt efter den här kaosveckan på jobbet.. jag är helt slut, både i benen och huvet. Idag är en dag där jag får göra precis vad jag vill. Tror jag ska ut och springa, tvätta (?), luncha med Kb och sen dra mig ut mot Björklinge för grill & chill, Utgång? Kanske. Förutom att jag är slut som artist så känns allt väldigt underbart! =)

Igårkväll kom jag hem sent från jobbet så det var inte en tanke på att hitta på nåt, satte på SATC-boxen och käkade lite glass insvept i mitt täcke, jag hade sällskap av Carro på andra linjen som gjorde i princip detsamma så jag var ändå inte själv.. det var längesen jag inte gjorde någonting och det var så himla skönt.. tror jag ska bli nya hemmatjejen, varje dag.



Kommentarer
Postat av: J

I miss you!

2009-07-27 @ 13:12:10
URL: http://realities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0