I'm so glad that you're around

Måndag igen. Frukost framför SATC-boxen är en bra start på dagen! Har sovit ut lite extra för ikväll ska jag jobba natt, skoj! Borde väl egentligen sova lite till men Mickis har precis kommit hem från Grekland och jag måste ju höra alla smaskiga detaljer! På det blir det lite spinning också, det var längesen. Igår vart SATC, mys hemma, sushi, påfyllning av kylen och ännu mera mys. Underbar dag.

Jajemen, helgen då? Det blev grill, rosé med fanta, allsång och femkamp hemma hos Sofia. Det vart en mysig förutom att lag nr 1 fuskade lagom mycket och kastade äpplen på oss under tävlingarna, jorå vissa av oss har nog några blåmärken sen i lördags. Iallafall, de flesta av oss drog ut, Saluhallen blev det tillslut. Det var en riktigt bra kväll förutom att vissa människor aldrig slutar att förvåna. Eller vad säger vi?

Lite smågrejer som sätter guldkant på tillvaron har dykt upp lite då & då, jag gillar't. Jag har världens bästa ladies och 1 september blir en resa av.. SÅ VÄRT.

  
  
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka slutar aldrig att förvåna? My lovely little ladie friend<3

2009-07-27 @ 19:47:46
Postat av: Julia

1a september!!!!!!!

2009-07-28 @ 14:20:00
URL: http://realities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0