fredag

Andra lediga dagen, bara det att ingen annan är ledig än på några timmar så det blir lite me-time. Igår vart det en heldag med fika på Årummet med tjejerna, en runda på stan, träning & solning. När jag kom hem skulle Sambo lämna mig för att dricka rosé på okänt ställe så det blev jag och Harry P. Väldigt skönt att ta det lite lugnt måste jag säga. Nu har jag precis betalat in hyran och är fattigare än en kyrkråtta. Tur att man jobbar i helgen så att man inte har tid att spendera några pengar. Idag fyller Mirja år och det ryktas om att vi ska fira henne, ett tag kan man ju hänga på iaf !

Den största frågan just nu.. flytta hem eller inte? Klarar verkligen inte av att bo hemma igen nu när man väl flyttat en gång, samtidigt som det skulle vara bra att bo hemma och kunna spara en massa pengar.. Någon som har lägenhet att hyra ut kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0