älska oss.

Sen uppdatering, as usual. Köpenhamn var underbart! Det vart barhäng, mys på uteserveringar med sköna människor vi träffade där, en heldag på Tivoli, shopping och utgång. Så sjukt skönt och bara komma bort ett tag, även om det bara var för några dagar. Folk där var så öppna och härliga (när man väl hörde vad dom sa)

Det blev hemgång på lördagen, lagom trötta & bakis satte vi oss på flyget med en cider. Vi begav oss mot Upptåget som skulle föra oss till Skyttorp och Ninnis päron. Det vart en otroligt lyckad kväll, det kan vi nog alla hålla med om. Ninnis släkt, alla vi tjejer, killar, gitarr & sång, middag, paketöppning, förkrök och bara mys på deras altan! Sen fick vi alla oss en överraskning när Liz kommit hela vägen från Göteborg, det var så underbart så. Kvällen förde oss till Birger, väldigt lyckat även där. Jag blir glad bara jag hänger på hela förra veckan.. måste göras om, ofta.

Den här veckan är det jobb som gäller mån - fre. Har jobbat kväll alla dagar förutom igår då jag jobbade förmiddag. Min lediga kväll firade jag med rosé på Vedala och sen utgång på Birger med Pee & Emma. Väldigt spontant gjort av oss, och otroligt lyckat var det med, härligt härligt. Vi irrade runt på min cykel ett bra tag, vi kom väl hem sisådär 5 på morronen.

I helgen blir det grill i Björklinge, NICE. Idag är jag glad!





Kommentarer
Postat av: liz

du är en underbar människa

2009-07-24 @ 14:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0