'

Helgen är återigen över, så vi kör en klassisk resumé;

Fredag

Vi såg på Eden Lake, grymt vidrig film jag rekomenderar den verkligen inte. Vi gick ut från bion och kände oss helt spyfärdiga och bestämde oss för uppmuntring i form av barhäng. Det blev Firman, Williams och till sist Red Room där vi träffade Ullis, Pauline & co som var askalas, haha.

 

 


Lördag

Shopping i huvudstaden med Jalang, några reafynd och smarrig lunch blev det iallafall.

Skyndade mig hem för att göra mig redo för barhäng även denna kväll.

Mötte upp de andra på Olles (saknat stället faktiskt)

De blev biljard för de andra, jag ville inte ens försöka. Suger på biljard så jag satt och såg fin ut istället, haha.

Vi drog vidare till Red Room som förövrigt var knökfullt och sen vart det karaoke på Etage.
Vi fick vänta hela kvällen på att få sjunga vår låt men de var det värt för så fort vi drog igång drog även alla igång.
Det blev dans bakom oss och alla sjöng med, vi är grymma! haha. Kanonkväll!

 

 

 


Söndag
Lite jobb på morgonen sen hem igen till Sara som låg och sov.
Det blev en mysig bakisdag med Sex and The City, Björn Gustafsson och Trolltider.




Idag verkar det vara en fika på stan som gäller, men jag märkte någonting chockartat igår. Jag har knappt 200 :- kvar att leva på fram till den 15:e! Hur ska jag klara mig? Haha dumma, dumma, dumma mig..
Jag som ville shoppa idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gimmie gimmie gimmie,

fy fasen va grymma vi var, fy fasen va vi fick igång allt, fy fasen att det var det sista vi gjorde ;) ! Love

2009-01-05 @ 21:17:58
Postat av: Anonym

köpp is writing by the way

2009-01-05 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0