Nytt år, nya möjligheter

Eller nya erfarenheter, för att citera KB.
Nyårsfirandet var oerhört lyckat. Det började med middag hos Sara & Emil
och slutade på en fest i Solna, vi hade tydligen Stockholms bästa utsikt från
balkongen. Jag fick mig några goda skratt, träffade både härliga & skumma
människor och hade det  allmänt roligt.
Som toppen över i:et  fick jag dessutom 3 nyårpussar, visserligen av mina
ladies men ändå. Igår var en lyckad första dag på det nya året, ha ha

Ikväll blir det bio med Carro & imorgon ryckas det om shopping i huvudstaden.

Trevlig helg!



Jag har även fått insikt om vissa saker de här senaste dagarna,
fast det är fortfarande mycket som känns oklart. Fan vad jag hatar att aldrig riktigt veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0