Nej, jag klagar inte

Det har varit en minst sagt händelserik helg. Förfesten i fredags var lyckad. Efter några dumma försök att få in Sara (vi låtsades att hon var finsk utbytesstudent) så fick vi dra vidare till Birger. Vi spenderade väl ca 45 min inne på Birger för att få skjuts hem, men jag klagar inte. Det var roliga 45 minuter!
Lördagen vaknade vi upp, jag sov i princip hela dagen innan jag får ett samtal av Sofia som lyckas få med mig på fest hos Niclas i Börje. Jag som skulle vara hemma och sova.. men men jag taggade till och även det blev en lyckad kväll med cowboyhattar, bygghjälmar, porrdans och en uppblåsbar barbara. Lyckat? tänker ni, men jo det var lyckat.
Söndagen bestod av jobb, jobb och jobb.

I måndags blev det ett kärt återseende på Coffeehouse by George med Kb, Mickis, Lizette, Sara J och Ninni.
Vi hade mycket att ta igen allihopa, det var så mysigt så !

Igår vart det utgång på Snerikes med Linnea, Emma och Gabi. Vi käkade på Vedala först och sen drog vi vidare dit.. Det vimlade av folk och stämningen var bra! Kan ju inte bli annat med sådär billig öl.. haha.
Idag mår jag som jag förtjänar.. Skulle egentligen ha tagit en kvällsfika med tjejerna ikväll men har varken pengar, busskort eller ork så det får bli filmkväll.. Imorgon får jag löööööön. CASH IS GOOD!


 



bilderna finns på fejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0