fredag hela veckan

Under veckan som har gått har jag skaffat mig kort på Nautilus, så nu gälleree..
Gillar stället skarpt redan och fick en gyminstruktion igår så nu är jag på G och
kilona ska bort! Jobbar inte så mycket nuförtiden så jag har även hunnit med en hel
del häng på Storken och Fågelsången.
Igår blev det en liten skridskotur på Studenternas. Det får bli en längre tur nästa gång
fö det var riktigt kul. Jag var som Bambi på hal is men jag ge mig en liten stund så äre Stjärnor på Is nästa, haha.

Sitter just nu med en kaffe i ena handen och väntar på mitt sällskap för kvällen..
Jag och Linnea drog nyss en solning, för ikväll har vi planer.
Det blir förferre hos Linneas vän Eric som ska fira att han fyllde 21 igår och sen
ska vi vidare till Birger Jarl. Blir ett kärt återseende.

Nu är Mickis och Lizette hemma från olika ställen i världen, vill träffa er!







--------------
Du behöver inte säga något om det bara är tomma ord. Var hellre tyst om du i nästa stund ska gå och säga samma saker till tio andra eller om du redan har någon som du hellre vill vara med.
För mig är alla killar skit tills dom bevisar motsatsen, inte speciellt positivt men tror det funkar bäst så :)
Bara irriterad på idioter,
trevlig helg gott folk!




Kommentarer
Postat av: mickis

You go girl! och ja h¨ller fullständigt med dig..

Japp,´och nu har vi träffats darl. :) Saknar dig redan. Pusss

2009-01-13 @ 12:06:54
URL: http://michaelage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0