back to work

vet inte varför jag sitter här, är trött och vill sovaaa...
I lördags vart det utgång på Stureplan och Sara J tittade föri en sväng också.
Kvällen var asbra, även om vissa människor var lite obehagliga, mmhm sånt som händer. Julia drog tillbaks tidigare och jag och Sara fick skjuts hem vid 5-tiden kanske.. Igår hade jag glömt bort att Sara var där och mitt huvud höll på att explodera. Undrade vart alla mina pengar tagit vägen och Julia försäkrade mig om att jag gjort av med allting, haha härligt. Iallafall, ny vecka, nya tag! Måste spara varjöre nu för idag blev det klart att det blir Åre nästa torsdag med Pee och company. Det spritter i hela kroppen, vill åka sidor nuu! Eller nu vet jag inte men imorrn skulle jag inte banga iaf.

Vårt fina hotellrum..

  

Konserten..
  

Och partyfixade på lördan!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad myspys det var, och Chrissan var bäst! :)

2009-02-06 @ 10:57:58
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0