nattjobbare igen

idag är det fredag. jag har nyss varit ute på en skön promenad i solen ( nog för att den är borta men ändå) skulle dra en solning också men några fjortisar ockuperade hela solariet så jag pallade inte.. jobbade natt igår och ska göra det inatt igen, sen har jag lördagen & söndagen ledig. Igår höll Ninni mig sällskap när jag jobbade. hon var visst lite rastlös tror jag, hon är bra mys hon.

I onsdags blev det lunchande på stan som skulle sluta med myskväll, men så blev det såklart inte. Vi drog till Oleary's och drack öl och spelade biljard. Hela stället var smockat med folk! Jag och Sara drog till Red Room, mötte upp en gammal bekant och tänkte dra till P. Vilken tur att vi inte gjorde det, det slutade med efterfest istället. Nice!

Imorrn kööör vi!!


Kommentarer
Postat av: mickis

jag är här.... Jag saknar dig! vi styr nåt snart :):)

2009-02-27 @ 20:12:54
URL: http://michaelage.blogg.se/
Postat av: micki

ja jobbade i helgen..!!! jag är ledig mån tis.. ska vi kanske ses??P ring mig?? PUssss

2009-03-02 @ 01:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0