long time no see

jodå, dålig som man är på att uppdatera så har det väl hänt en hel del sen man uppdaterade sist,
Åre var helt underbart, vill åka tillbaka nu och bo i vår underbara lägenhet, festa på Bygget, bada, basta, åka skidor, å på afterski och bara mysa. Vi var som en enda liten mysig familj.
Efter jag kommit har jag jobbat natt litegrann och ställt om dygnet helt. Sen kom helgen och då vart det spontanutgång efter jobbet. Spontant är bra men jag kände mig lite otaggad i fula kläder och bangade på efterfest.
Sen vart det alla hjärtans dag, eller alla singlars dag som vi kan kalla det för våran del!
Det blev en asnice förfest i Ninni & Sofias nya lägenhet och sen birger efter det, grreaat!
Söndagen var mindre bra men så kan det gå. Nu är jag helt ledig fram till helgen!









ÅRREEEE, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0