ingen bulle för mig, nejnej

Blev erbjuden semlor 3 ggr idag men jag tackade nej, way to go! Istället åt jag gurka och keso under mötet på jobbet, väldigt gott faktiskt. Annars så har jag spenderat första delen av dagen med Carro som hade en sleepover hos mig igår. Vi gick och solade sen fick jag skynda mig in till jobbet efter en obehaglig upplevelse.. "när man talar om trollen".. haha.

Tog en runda på stan, en fika med sofia & alexander och sen vidare till gymmet. Min träningsdejter dök inte upp men det var skönt ändå! När man väl kommer igång..

Hejdå, imorn är en ny dag!


Kommentarer
Postat av: mickis

LINNEA!! vart är du?? jag saknar dig sååå mycket... Pussss

2009-02-27 @ 03:39:44
URL: http://michaelage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0