gratttttis!

Igår fick jag reda på att Carro ljugit för mig om att hon inte klarade uppkörningen.. hon har körkort! 
Hon är en skitkorv för att hon ljög, men grattis älskade vän! Så jävla bra.
Fick även nyheterna att Pee ska åka till London som au-pair. I slutet av mars tills december. Jag är glad för din skull!
Men jag kommer sakna dig otroligt mycket.

Jag har inte alls tagit tag i mitt liv på samma sätt som mina vänner, snarare tvärtom.
Gårdagen blev det som sagt en utgång på Birger, en nykter sådan.
Jag var lite trött och otaggad efter jobbet men egentligen var det en lyckad kväll. Den slutade väl mindre bra när vi gick i snöovädret och ville dö typ, men så är det när man bor i Sverige.
 
Imorgon blir det kanske en trip till estocolmo med mamsen.. den som lever får se!



Vad tycker ni om min nya mössa förresten? Den är nyyy

Kommentarer
Postat av: P

sjukt het mössa, använd den mer är du snäll!

2009-02-23 @ 20:57:24
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com
Postat av: linnea

det vet du pee!

2009-02-24 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0