thebåttenwasnådd

Jaa, lite halv bloggtorka men så äre. Ännu en helg har passerat plus lite till men man kan väl säga att min tidsuppfattning nuförtiden är lika med noll så ni får i princip nöja er med att jag minns vad jag gör om helgerna, hah. Det vart iaf Idol-mys i fredags och efter jobbet i lördags drog jag hem till Rebecca där även Mickis och Kb var. Vi styrde våra high-heels mot en förfest och vidare mot Bj (jag & sofia var iallafall på Bj dom andra var tydligen på Saluhallen) Jaja en kalasfylla som heter duga vart det nog för oss alla. Jag sov jag hela dagen och hela natten i söndags, har aldrig sovit så länge i hela mitt liv.

Har kommit ännu mer till insikt om att vissa är patetiska ovärda idioter men även att jag har världens bästa vänner :) Nu orkar jag inte skriva mer, ska bara fortsätta mysa här framför brasan.

Och såklart.. Grattis till körkortet Sofia, igen. Du är grym!

Kommentarer
Postat av: sofia

TACK ÄLSKLING!

jag hejar på dig nu!

2009-12-16 @ 17:19:19
URL: http://ofialundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0