min jul den ska va kul

Nyduschad och med juligt nymålade naglar sitter jag här och myser i min mjuka morgonrock. Idag har jag fikat och tagit en runda på stan med Pee efter jobbet. Riktigt mysigt och välbehövligt förutom att jag hittade hur mycket som helst som jag vill ha.. Idag fyller även min lillasyster 10. Jag gav henne ett presentkort på hål i öronen, hon blev glad :) Imorgon är jag ledig! Sug på dendu. Inplanerat är lunch-date med mina raringar, vaccination och förhoppningsvis lite övningskörning.

Sitter just nu och lyssnar på Knock U Down. En låt som framkallar en massa känslor och får mig att tänka på Djäknegatan 75. Tror att Köppä håller med? Saknasaknasaknasaknasakna. Hejdå


Kommentarer
Postat av: köpp

men jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

2009-12-09 @ 22:56:33
Postat av: Carro

guH jag ringer ju lite, lite försent varje dag!!.. haha hoppas du mår bra pullan!

Kom på vad jag skulle säga till dig när jag hade lite panik och hade ringt mitt i natten förra veckan.. tror inte jag sagt det än! lycka till med vaccinatinenen och hällsa GG

2009-12-09 @ 23:48:31
URL: http://www.nogg.se/carolinef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0