en helt vanlig tisdag, eller nått sånt..

Kvällens jobb-pass avklarat. Jag är duktig på att köra med praktikanter känner jag. Nejdå, alla vet ju hur snäll jag är, höhö. Har fått många komplimanger för min nya hårfärg av stammisarna och även en presentförpackning med schampoo, balsam och hårinpackning av vår stammis Anders bara sådär, han kan nog vara världens gulligaste! Nu ska jag få min skönhetssömn för imorgon ska jag ägna hela min dag åt att köra halkbana! Alla säger att det är omöjligt att misslyckas, men vet vem jag kan ju bli den första? Vad hände med vädret förresten? Så fort kalendern bytte månad blev det isigt och skitkallt. Ge mig sol!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Reb

Fan, det går bra nu. Håret fixat och halkbanan på gång. Dutti du. Och det gick säkert skitbra såå. :)

2009-12-02 @ 10:03:20
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: carro :)

vi har haft strålsnde sol i två dagar!!:)

2009-12-02 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0