dumma mig som aldrig lär mig..

ville fräscha upp färgen med en brun toning. hade i den i några minuter och nu har jag svart hår. typiskt mig! menmen, det gör ingenting. tur att det inte är färg iaf.

har haft en mysig helg. jobb fre & lör men de är riktigt kul och jobba nu när julborden dragit igång! hur mycket folk som helst, den ena blir fullare än den andra. (kan ju vara så att jag tycker de är kul för att jag inte jobbar i restaurangen..) hursomhelst, efter jobbet i lördags blev det häng med vin och en Sofia på b la Terassen. Mysigt!

Igår fyllde min mami år, det firades med en mys-söndag, spelade lite Wii, gick promenad och lagade mat åt henne. Gjorde en asgod saffran&räk-pasta, creds till mig! Hon fick b la en systemkamera i present.. hon trodde aldrig att hon skulle få det, såg minsann en liten tår eller två, gullemamma :)

Ryktas om utgång ihelgen, jag säger inte nej. Men nu har jag lite sömn att ta igen, klockan ringer 05:30 imorn med.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0