22.12.09

maj gådd vilken händelserik helg jag haft. förpartaj med uplandia-tjejerna hos rebecka i fredags sen en Birger på det! Vissa fick ragg, vissa hällde ishinkar på folk och vissa hade bara kul. I lördags mådde jag inte alltför bra men har man lovat sin mamma att man ska handla julklappar så har man. Jag kunde knapp stå, gå och ännu mindre slå in julklappar. På kvällen skulle Pee firas så det var bara att dra på sig klackarna och ta med det mousserande igen. Det var trevligt men jag bangade ur på Saluhallen. Kände mig som en dålig vän men dom hade nog skoj ändå.

I söndags var det personaljulbord på Nord med båda hotellen, mycket trevligt. Efter det mötte vi upp Köppä, Kb, Mickis och Rebecka för en söndagsfika på Storken :)

Idag är det tisdag och jag är ledig.. ojojoj... Ska snart till Gränby C med Ninni&Anki och köpa dom sista klappisarna. Gillar Gränby mycket mer än att gå på stan med alla julstressade människor.. Visst dom finns där också men det är inte lika galet. Först ännu mer teori-plugg. Vill ha körkort NU NU NU.


Kommentarer
Postat av: Reb

Det komemr habibi. :)

2009-12-22 @ 19:57:19
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0