rainy days

Precis hemkommen ifrån stan. Det blev ett spinningpass, ett par nya jeans eftersom att de jag hade gick sönder och en fika på Storken med Jonte mfl, like the old days. Det var mys! Nu ligger jag och lyssnar på Lisa Nilsson, min favorit när jag var sisådär 8-9 år.. nostalgi är allt bra härligt ibland. Tvättstugan är bokad och när regnet vill dra härifrån ska jag handla. Har aldrig varit nå stort fan av regn, man ser så äcklig ut.

Helgen har bestått av alldeles för mycket jobb och alldeles för lite sömn.
I fredags sket vi i kräftorna och körde en tjejkväll med middag,vin, & kortspel. Vi drog vidare till Terassen senare. Klockren kväll & underbart att ha nästan alla tjejer där! I lördags däckade jag i soffan efter jobbet och i söndags såg jag och sambo äntligen Baksmällan på bio. Den var lika bra som alla
sagt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0