livet blir bättre när man vet var man ska

tjohooo! Nu sitter man hemma i storvreta igen som en annan nörd. Men jag ska inte klaga så mycket, mitt rum är faktiskt målat i en fin matt rosa färg och ommöblerat! Ni vill jag bara åka till IKEA & Household och inreda lite.. Att jag lovat mig själv att aldrig mer sätta mig på dendär äckliga bussen igen är en annan femma, jag kan ju faktiskt inte gå hem längre.

I fredags var vi bjudna på coctailparty hemma hos Caroline så fin. Alla var uppklädda till tänderna, snittarna & drinkar var aaasgoda (ja verkligen asgoda) och det var hemskt trevligt. Några gick ut men de flesta stannade kvar tills sent. Resten av helgen jobbade jag och packade och städade ur lägenheten. Nu är jag hemma som sagt, de är nu ska man ska satsa på körkort och spara pengar. imorgon är en ny dag.. och jag är LEDIG!!

Nu ska jag dricka thé och se vad TV3 & Kanal5 har att erbjuda. Två kanaler jag har saknat väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0