.

För mycket i huvudet, kan inte sova så vi kör en liten uppdatering. Helgen kom, helgen gick. Blev en nykter snabbvisit på Birger, jobb & mys med Sambo. Måndag, tisdag har passerat med jobb & lite andra trevligheter. Idag har jag varit ledig, otroligt skönt. Dagen har spenderats in the middle of nowhere, närmare bestämt på Berkingebadet. Det var en ny upptäckt och den var mycket uppskattad av mig, min lillasyster och Sofia, mamma tyckte nog att det var lite mysigt hon med. Det är en sjö där dom byggt upp vattenrutschkanor där kan man kan åka med däck, fritt fall-rutschkana, hopptorn, servering o annat mys. På kvällen körde jag, Sambo och Sofia en liten grillning i Heidenstam, man måste ju ta vara på det fina vädret.

Ta vara på dig själv, du är det bästa du har. Du kan inte älska någon annan förrän du älskar dig själv.
Nu tar jag tag i det här, jag ska bara lyssna på mig själv, bara göra det jag känner för & behöver, ingen mer skit.
Tack & hej!


Kommentarer
Postat av: Reb

You go girlfriend. ;)

2009-08-06 @ 14:48:33
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: curr

Låter bra! men lyssna inte på mig haha :)<3

2009-08-07 @ 01:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0