what happens on cinderella, stays on cinderella

Den här livsstilen är inte bra, tur att det inte är såhär varje vecka. På en vecka har jag hunnit med 4 fyllor och en av dom var en kryssning med Viking Line i måndags. Det var jag Mickis, Kb och Sara j och ett gäng spårade killar. Det var en dunderkryssning även om det spårade ur lite väl. Vissa minns mer än andra. Resten av veckan skulle gå i nyttighetens tecken men det började med att Carro kom hem till mig och vi käkade pizza och två påsar chips, och ingen träning alls. Igår jobbade jag till halv elva, fortfarande lite sliten efter måndagens bravader då Rebecca ringer och vill festa. Det slutade med att hon, jag och Mickis drar till en annan del av stan och avslutar vår kväll då vanliga människor går till jobbet. Har nyss kommit hem från stan. Käkade asiatisk & sushi buffé med Reb, Ninni & Lizette. Lizette fyller 20 imorgon och på lördag flyttar hon till sitt kära Götet så det blir grillning hemma hos henne imorgon, kommer bli mys! Du vet att jag och alla andra kommer sakna dig galet mycket, men jag är riktigt glad för din skull ! Vi kommer och hälsar på, det vet du.

Nu sitter jag här nyduschad och redo för nya utmaningar, nästan. Måste bara sova lite först.

Bilder från olika trevligheter kommer sen!

Kommentarer
Postat av: från co/

kom ihåg oss, vi är dom bästaste som du någonsin kommer träffa. R&R for life. P.S skriv bättre blogg för i helvete, snälla rååå?! Pussis

2009-04-05 @ 04:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0