whaaat a sunday

Ooh vilken härlig dag ! Jag har fått en massa saker gjorda (en söndag!) Haha kan vara för att den här helgen varit luuugn, konstigt men väldigt behövligt. Började dagen med övningskörning med Papi. Han blev erg några gånger för att han tyckte att jag nästan körde ner i diket men på det stora hela gick det bra.

Efter det blev det ett Afrodanspass på Nautilus. Man skulle tydligen vara barfota och göra olika solhälsningar hit och dit men det var jävligt kul! Dagens rekomendation for sure. Sen mötte jag upp en Köppä som precis avslutat sin dag på BlomsterCity. Vi handlade med oss lite grejer från Hemköp och mös på bryggan ett tag innan vi skulle dra vidare till Luthagen för en lägenhetsvisning kl 6.

De skulle höra av sig imorrn så vi får se. De negativa var att lägenheten inte hade balkong och var lite dyr. De positiva var att Kb och Mickie ska bo en trappa upp i samma trapphus, jo ni läste rätt. GG goes HH lixom.. inte helt fel ;) haha
Skickade iväg ett mail om en lägenhet som var upplagd för en liten stund sen. Hon ringde upp nyss så nu ska vi på en ny visning på tisdag ! Snälla ge mig den här.. Dragarbrunnsgatan 9B är där ni förhoppningsvis hittar mig och Sara snart.

Inte helt fel va?




Ett litet smakprov på vad jag hunnit med i veckan.

Kommentarer
Postat av: Reb

Great mate, låter ju asbra. :) Håller tummarna för er. Ses snart. Pussis

2009-04-27 @ 18:57:18
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: emma,

fin blogg, btw..skriv en bra låt i min blogg!

2009-05-05 @ 21:46:28
URL: http://emmamargaretaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0