Soulja Boy - Kiss me thru the phone

Är låten jag lyssnar sönder för tillfället, gryyym !

Iallafall, Söndagkväll blev det fort och hela helgen har passerat. Grillningen hos Liz var kanon, tack för allt ! Fina vänner och underbar stämning var det verkligen. Igår (..herregud jaa det var lördag igår ! ) så drog jag Ninni & dan ner på stan för en fika på bryggan. Jag gick omkring i t-shirt och idag har jag vinterjacka haha. Kvällen var oklar rätt länge men det slutade iaf med en öl på Terassen där jag träffa den ena roliga människan efter den andra. Idag har det varit jobb 7 -19 och efter det hämtade hela gänget upp mig för sushi i Sommarro. Har nyss kommit hem bio med Ninni, Dan & Niclas. Jag blev tydligen att välja film och det blev en shopaholics bekännelser. Stackars pojkar, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0