Måndagsbarn

Förra veckan vart det ännu en spontan kväll med vattenpipa på tisdagen, dock inte hos mig denna gång. Resten av veckan flöt på som vanligt med lite fika i solen med mysiga vänner och lite träning. en vart det helg och det vet alla vad det innebär. Efter jobbet vart det bowling med girlsen på Bowlaget och sen vidare mot Blue Moon Bar ! Första gången jag var där sen det blev bmb och det var helt okej. Kvällens var lätt Reb uppe på scenen med Crossfire, hon var så mycket bättre än alla dom andra tjejerna, läätt.

Det blev lördag och modevisning på birger, Showroom 09. Ninni hade fixat gratisbiljetter eftersom hon varit där och sminkat modellerna tidigare. Det vart mingel, buffé, lite skumpa och paketutdelning innan modevisningen. Alla fick nåt förutom jag, orkade inte kriga :( haha. Sen drog vi vidare till Svenssons för att möta upp andra vänner, riktigt trevligt må jag säga. Kvällen avslutades med vattenpipa i en annan del av Gränby och mys bredvid Reb och Mickis. Igår var vi lagom bakis och körde lite mys hemma hos mig. Chokladbollar, tv, långpromenad och grönsaker och dip. Jag gillar oss.

Idag har det blivit en runda på stan, kaffe på bryggan, sallad på Cupido och sist träning.

Imorrn är jag såå sugen på grillning, ge mig fint väder nu !




 

nu strejkar datorn så jag kan inte lägga upp fler bilder! faaan. bjussa på en ny dator va, och en iPhone också tack.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0