130409

Helgen har varit full med diverse trevlighter. Fredagen spenderas som sagt hos Rebecca, det var tjejer + gottsundagrabbarna. Det vart en klockren förfest, vidare till Terassen, Bj och sist (och minst) People. Vad vi gjorde där vet bara vi haha, men kul var det nog. Någon som inte hade lika kul var Ninni som blev kvarlämnad på Terassen utan väska & jacka och fick hänga med vakten x antal timmar. Vi splittrade på oss och trodde hon var med på ett hörn vilket hon tydligen inte var.. illa illa.

Dagen efter var jag schleten as hell men det var bara till att tagga till igen. Drog till Sara i Väsby, vidare till en lokal i Solna och sen vart det Allhuset. Även denhär kvällen var lyckad även om jag blev lite besviken på Timbuktu, han har varit såå mkt bättre !

Iallafall, igår vart det kollektiv hemma hos mig. Jag, Ninni, Rebecca, Mickis och Kb satt på min altan, rökte vattenpipa, lyssnade på musik, lagade mat och myste, Underbart , älska oss! Sen så styrde vi upp även denna kväll och fick lite nice grabbesök. Satt på altanen hela natten, spelade Wii Sports och bara garvade. Idag vart det jobb på schemat !


Ny vecka - nya möjligheter



Kom igen nu då..


Kommentarer
Postat av: mickie

Jag älskar dig och jag älskar oss<3

Tagga inför den kommmande bowlingturneriringen hjärtat :)

2009-04-17 @ 00:05:38
URL: http://michaelage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0