Ni är guld värda.

Utgången med "klassen" i lördags var guld värd.
Vi började med förkrök hos Ninni, sen vidare till P,
för att möta upp några andra old classmates.
Skulle väl tagit det lugnare med alkoholen I guess,
men roligt var det iallafall.

Dagen efter åkte jag och Carro hem till Ninni där
Liz var och mös, spelade in sjuka filmer och
avrundade kvällen med buffé på Dragon Palace.
Bakfull som en gris men maten var mums!

Jag fick en trevlig nyhet idag på jobbet,
jag ska få heltid! Jag har flyyyyt, wiho! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan så nice med heltid, grattis! :)

Jag ska till ditt jobb på nån APU-intervju nästa torsdag kl 15.30. Kanske ses då eller?

Lägg in ett gott ord för mig vettja. (a) <3

2008-09-10 @ 17:35:49
URL: http://rebeccastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0