jag behöver dig, varför behöver du inte mig?

Jag har varit ledig hela helgen för första gången på tusen år vilket
betyder utgång fredag och lördag,
jag skulle behöva sova en hel vecka för att bli helt återställd tror jag.
Fredagskvällen började med födelsedagsfirade av min kära pappa som fyllde 42.
Min födelsedagspresent till honom var att jag bjöd honom på en öl när
vi bowlade. Ibland är man ju för snäll alltså. Efter en mysig födelsedagsmiddag
blev det Korridoren med Sofia, Angelica, Julia och Linda, jag gillar det stället.

Nästa morgon var det dags för att gå upp med världens jävla huvudvärk
för en shoppingtur i huvudstaden.
Kvällen bestod av bowling åter igen, fast denna gång med Kb, Mickis, Rebecka och två av deras vänner.
Jag var i samma lag som Rebecka när vi bowlade, och jag var sämst. Haha, sorry Rebecka!
Jag ryckte upp mig och vi drog till P, det var roligt även om man som vanligt kanske skulle tagit de
lite lugnare, eller jag vet inte.

Gårdagen spenderades med Carro, cupidosallad, Harry Potter och Parlamentet.



Från våran klassreunion för några helger sen, vi är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0