En kräftstjärt, por favor


Kräftskivan hemma hos Jonte i lördags var hur bra som helst, tack!
De hade verkligen ansträngt sig, byggt bänkar, smyckat hela trädgården
och massa annat, gullungar. Även fast jag inte vågade röra en enda
kräfta (tönt jag vet) så var det en asskön kväll. Slutade lite oväntat
iofs, men de är sånt som händer när man har skoj.

Igår kom Carro och Sara hit för lite snack om gårdagen över en bakispizza
på Vreten med tillhörande mys. MYS MYS MYS.
Idag har jag & Carro dansat, degat och myst som bara vi kan tills jag skulle iväg
och jobba en stund och Carro hem för att vila sitt skadade huvud från en vurpa i lördags.

På schemat denna vecka står jobba varenda dag, men hey man ska vara glad så länge
det varar.

Just nu vill jag ägna en tanke åt Grekland, det där varma jävla stället.

Puss!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0