Och så vart de onsdag

Förra veckan spelade jag lasergame med jobbet. Sjukt roligt!
Helgen bestod av utgång på birger jarl på fredagen och jobb
lördag söndag.

Jag och Carro har ett mål, hur många kilo det målet består av
behöver jag inte vara exakt med men jag kan illafall säga att mitt
nya liv började i måndags.

Jag vet, jag har sagt det förrut - men den här gången känner
jag på mig att det kommer gå bra ("peppar peppar, ta i trä")

Igår köpte jag ett gymkort, fyfan vad skönt det var. Har inte satt min
fot på Friskis sen i april, haha!
Innan träningen hann jag även med frukostmys på Uplandia med 
Carro, KB och Sara J som jag inte träffat på evigheter.
Det var ett kärt återseende.

Idag efter en skön solning gjorde jag ett besök hos frissan och fick
tillbaka min naturliga (?) hårfärg - jag är blond! Efter frissan mötte jag
upp Ninnski, Liz och Sofia på Wayne's, mys. Sen drog jag vidare för lite
hardworkwork.

För tillfället känns det väldigt bra måste jag säga



Nejdå, det är inte lika ljust denhär gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0