well well well..

söndagen börjar lida mot sitt slut, och den har varit sådär som en söndag ska vara förutom att jag fick jobba en stund på morgonen. Resten av dagen har bestått av High school musical 3 på bio (ja jag har småsyskon), desperate housewives, grey's, gossip girl, parlamentet, one three hill.. vad mer kan man begära?

helgen har varit bra, i fredags vart det bj med tjejerna. rolig kväll med härliga vänner, tack! det enda jobbiga är väl att jag har skitont  pga mina skrubbsår som tagit plats över hela knäna men det är smällar man får ta när man har skoj.

lördagen bjöd på sömn, lite jobb, födelsedagsfirande av farmor och mys hos ninni. (lägg upp filmerna carro!)

imorgon är det jobb igen, jag & sofia ska åter igen jobba tillsammans. oerhört trevligt.

jag vet att min blogg nästan enbart består av mina sumeringar av vad jag gjort under helgen, men det är ju så oerhört spännande?

nej godnatt nu gott folk, lite mer djupa inlägg kommer en annan dag.

 

 


jag och mina finisar.

Kommentarer
Postat av: Carro

kanon! rosa är fint :)

2008-10-28 @ 02:08:49
Postat av: linnea

ja rosa är lite gulligt sådär :)

2008-10-28 @ 02:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0