tjena tjena mittbena

Har jobbat 12 h idag, och nu är jag så trött så jag skulle kunna somna på tangentbordet. Klockan ringde 05:30 imorse och jag kom hem för en halvtimma sen. Jag fick en paus då jag passade på att dra iväg till Friskis för ett medel-pass.

Veckorna går så fort, jag hinner inte med!
Imorgon är det åter igen fredag och jag är ledig !!!! Utgång, oh yes.

En sak som jag börjat tänka på allt mer är varför man har så svårt för att ge folk komplimanger?  Visst, domhär vanliga "va fin du är i håret, snygga kläder blablabla .." kan rätt ofta dyka upp. Men jag tänker på domhär större sakerna, att man säger till sina föräldrar hur mycket man älskar dom, hur mycket ens vänner verkligen betyder för en och när man tycker att någon verkligen gjort nånting bra. Det kanske bara är jag.. men orden kommer inte ut fastän man inte vill något hellre än att säga dom. Man kanske inte vill visa sig sårbar.. vad vet jag.

Jag ska iallafall försöka bättra mig på den fronten..

Dagens tanke går till Carro och hennes halsmandlar och Lizette och hennes provjobb. Puss!

Kommentarer
Postat av: liz

tack gumman, du är en underbar vän.

2008-10-24 @ 11:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0