some people say that i drink too much

Igår invigde jag mitt kårleg och det vart det utgång på GH
med Linnea, Gabi, Mirja mfl.
Härligt med ett nytt ställe med lite nya människor!

Dom hade en stor projektor som dom visade Turtles på i bakgrunden,
musiken bestod av gamla pophits och all alkohol var asbillig!
Inget ställe jag är van vid alltså.
Ett pinsamt missförstånd hörde kvällen till också,
sånt som antagligen bara händer mig för att citera min kära vän Linnea P.

Idag är jag ledig hela dagen vilket betyder att jag tar det jävligt chill.
Har kikat på Idol i princip hela dagen och sitter här med morgonrocken på
fast det snart är mörkt. Väldigt skönt!

I helgen blir det antagligen lugnt. Inte för att jag har det minsta lust med det
utan för att jag ska jobba sjukt mycket och för att jag antagligen behöver det.
Bowling någon?  Jag behöver revanch!

Skulle vara mys med en tjejmiddag med allihopa! Vi är ju bra på och ses men
det är alltför sällan alla är samlade. Jag blir helt nostalgisk av att läsa allas bloggar.
Vi har varit med om så mycket tillsammans, och mer kommer det att bli.

Jag behöver er!



Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag saknar dig, Jag är på för en revanch, inte för att jag tror du har en aning chans, men iaf. Jag vill gå ut på lördag och du ska med. Jag jobbar också hela helgen som vanligt.. Plus att vi måste prata igenom förra helgen :) Puss honey!

2008-10-02 @ 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0