snart är det helg mina vänner.

Imorgon är det FREEEDAAAG, hihi. Jag hoppas på party.
Den här veckan har varit mys. Inte så mycket jobb, härligt väder
(för det mesta), fika på 018 och en massa träning. Nu jävlar ska jag komma igång!

Kom nyss hem från jobbet, gud vilken dag det vart. Bla så kom det en massa finnar som inte kunde
ett enda litet fjuttigt ord på svenska och ville ha ett rum. Vad hade dom tänkt sig?
Vad som ändå gjorde kvällen var väl ändå att  jag checkade in Karl-Petter från "Bonde söker fru" you know, han var söt.
Om några timmar ska jag upp och jobba igen och förhoppningsvis checka ut karln från hotellet också.

Ha en trevlig helg gott folk, för det tänker jag ha.




Har det inte hänt än, så kommer det antagligen aldrig att hända..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Linnea!!!!!!!!! Vi ska så börja träna ihop! Jag har ett kort på friskis, men tränar itne för jag vill inte gå själv. Så här med tränar du & jag ihop - vare sig du vill eller inte. ;b

2008-10-09 @ 23:58:12
URL: http://rebeccastork.blogg.se/
Postat av: liz

det är fredag och fredag betyder rosè.

rosè betyder fylla och fylla betyder glädje.

ses ikväll, babylove

2008-10-10 @ 10:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0