I know I can

Ledig idag, oh så skönt det har vart :) Visst är det sjukt hur glad man blir av sol?
Hösten är här och jag gillar det. Det är fint med löven som färgar träden i alla
möjliga höstiga färgar och man kan klä sig  snyggt i sådär lagom många lager.

Idag fick jag sova ut till klockan 12 sen drog jag iväg till gymmet, det var på tiden!
Efter träningen drog jag på mig en ny bränna och drog hem för att laga mat åt
mina små troll där hemma. Eller ja små och små är dom egentligen inte längre
men det känns så eftersom jag blir tvingad att vara barnvakt.

Mamma har lämnat mig och pappa och kommer inte hem förrän på fredag.
Skönt att man har ett jobb och skylla på så att man inte behöver komma hem och laga mat, haha.
Det blir väl pizza hela veckan antar jag!

Helgen vart sådär lagom lugn som jag behövde. Det var middag hemma hos Liz i fredags med
tacos, allsång, killbesök och bara sådär aningens med alkohol.

I lördags dissade jag Lazee och tittade på Mamma Mia med Jullan. Den var bra, fast lite töntigare än vad jag hoppats på.
Tänkte sussa snart för imorrn ska jag upp och träna och sen möta upp Sara och Sara innan jobbet.

Längtar till helgen redan! Är helt ledig då kom jag på.. någon som vill upptäcka världen utanför Uppsala med mig?
Kom igen då!


































Kommentarer
Postat av: Carro

Men i helgen ska jag ha middag nästan 100% säker...

Och sen kommer jag vara tråkig i 2 veckor eller nått.. puss

2008-10-09 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0