fredaaaK

nyligen hemkommen från jobbet, stressig kväll som fan men jag jobbade med sofia så det gick bra.
igår vart det fika och mys hemma hos ninni med sthlm boogie och te. hoffe är en jävla sexig karl alltså..
jag fick även min boomerang-jacka inhandlad, för endast 3200 :- dessutom! Det är rea på Sisters
fram tills på söndag, så dit med er och fynda!

Nu känns det som att sängen kallar, klockan står nämlingen ställd på 06:00 imorgon bitti.
Avundsjuk, någon? Ni andra får ha det så skoj där ute i dimman ikväll.

   

Egentligen vet jag inte om man borde lägga upp sånna här bilder, men vafan
Ta oss med nåra rejävla nävar med salt.

Kommentarer
Postat av: Carro

love the pics

2008-10-20 @ 01:27:39
Postat av: Carro

Förresten, inte för att vara taskig... men kan inte du sätta lite färg på din blogg den e så "svart-vit"... Förlåt puss

2008-10-23 @ 15:29:16
Postat av: linnea

men hjälp mig då! jag vetinte hur man gör

2008-10-23 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0