tack för en underbar kväll!

Middagen i lördags var helt underbar om ni frågar mig. Tack för ett kanon-sällskap och jättefina presenter, jag är helnöjd! Det blev mat o snack, snusk-spel, busringningar och lite karaoke innan vi drog vidare in till birger. De flesta, inklusive mig, blev askalas (det var nog det mousserande som bubblade runt i skallen..) och efter en otroligt rolig kväll splittrades de flesta en efter en, dock kom jag inte ifrån Sofia i vimlet så det var bra. Igår var det ju fars dag så jag köpte med mig en tårta hem, pappa blev glad som en liten.. jaa glad blev han iallafall.

Idag har jag väl inte mått så himla bra, en sjuk värk i magen plus dethär pissiga vädret var ingen bra mix. Dock lyste Linnea P upp min dag med en  försenad födelsedagsfika. Jag fick body butter med kokos-doft av henne, så nu kmr jag vara oemotståndlig hela vintern! Den ni.

Sist men inte minst vill jag säga grattis till Angelica som fyller år idag, hoppas du haft en fin dag, CONGRATS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0