nattuggla? nej, verkligen inte

Ikväll ska jag för första gången jobba natt, själv. Jag som aldrig jobbat natt överhuvudtaget, hur ska dehär gå..
Antar att man blir tvungen o sova hela dagen för att klara av det..

På torsdag är min stora dag, 19 underbara år blir jag. Därför tänkte ha middag at my place & sen utgång på lördag, passar det för alla?

Och så helgen då..

Utgången i fredags var något spårad.. jag var nyktrast av alla dock eftersom att klockan stod på 20 över 6 nästa morgon.
Det var förfest i en sjukt fin lägenhet med både trevliga och mindre trevliga människor, massvis med taxifärder, bråk o tjafs o massa annat. Hur det än låter så måste jag säga att jag hade jag en sjukt bra kväll! Resten av helgen vart det jobb och så lite mer jobb.

 
 
  














Kommentarer
Postat av: carro

I look like a babyface

2008-11-04 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0