kaos

Det har väl knappast undgått någon vad vi har haft för väder idag. Jag har ramlat rakt på rumpan inför folk x antal ggr och har sett x antal bussar som kört ner i diket, älskar man inte bara Sverige en dag som en denna?
Med risk för att låta schitzo så kunde jag ändå inte låta bli att tycka att det var lite mysigt nu när jag var påväg hem.
Nu när det slutat snöa och blåsa så ser det faktiskt lite ut som i en saga..
Anyway, nog talat om snön.
Helgen har varit bra, lugn hemmakväll med Idol i fredags och inflyttningsfest hos Sara i Väsby i lördags.
Jag Sofia & ninni bodde på Scandic i Väsby, tyckte det var smartast. Att jag däckade på soffan hemma hos Sara vid 6 på morgonen och missade hotellfrukosten var väl inte lika smart, haha.. menmen jag allafall en rolig kväll!

Nu äre sovdags, om vädret tillåter så ska jag upp och träna, fika med Sara och jobba imorgon.

PUSS





 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0