just live your life

Trött som ett troll. I fredags vart det bio med Angelica, ninni och Carro.
Det var riktigt mys, ovanligt lugn fredagskväll.
Igår hyrde jag en skräckfilm med min syster, en ovanligt lugn lördagskväll.

Jag fick världens bästa present av Carro i fredags. Hon hade gjort en bok till mig,
alltså en riktig bok. Full med minnen, bilder, fina texter och allt. Ska ta kort på den sen så
ni får se.. kunde inte fått nåt bättre - Tack snutt!

Igår bokade jag och P förövrigt en resa till Paris. Vi åker 28 november och kmr hem 1 december.
En skön liten weekend sådär.. det är behövligt just nu, jag längtar!!

Och en till bra grej är nästa helg. Sara J har inflyttningsfest och jag och Sofia passar på och sover över på Scandic i Väsby. Mys! Nej nu blev de mycket, dags att sova tror jag.. annars somnar jag på tangentbordet. Har städat hela hotellet under denhär helgen känns det som..  Puss!

(Bilder från förra helgen finns på fejjan)


Kommentarer
Postat av: Köpp

Du är vacker kvinna,

underbar att se dig i dag, ses i morogn :)

2008-11-19 @ 18:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0