födelsedagsbarn

Klockan har passerat 00.00 vilket betyder att jag inte längre är 18 år, grattis till mig!
Idag har jag sovit hela dagen eftersom jag jobbade natt igår ( det gick galant föresten )
Kom hem nyss från en myskväll hos Julia med islatte óch godis.
Vi konstaterade att vi känt varandra i 10 år nu, helt galet. Så vi tar och firar vårt 10-årsjubileum på lördag med ;)

Har tänkt allt mer på vilka sjuka svängningar jag har i mitt humör.
Ena sekunden kan jag vara supernöjd med mitt liv, tycka att jag ser helt okej ut, allt känns bra och tänka att jag har alla möjligheter i världen till att göra nått av mitt liv  till att nästa sekund tycka att allt känns piss.
Jag fattar inte vad problemet är. Okej att alla har bra & dåliga dagar men det här en fråga om
sekunder..  någon som kan ge mig en diagnos?



Nu ska jag gå och lägga mig och vänta på mina presenter :)..

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror du har lika som carro diagnosen... fast jag har blivit bättre faktiskt boten är att ta det lite lungt i bland eller unna sig själv some space! och inte dricka alkohol.. fast ja de kanske bara gäller mej men då kommer deprisionen och ångesten som sitter i ett tag. E du hemma nu då?

2008-11-06 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0