3 nights in Paris

Har alldeles för mycket energi för tillfället. Skickade nyss ett mail till en tjej som hyr ut en lägenhet i Luthagen. Hoppas hon svarar, pallar verkligen inte med att bo i skitvreta längre.
 På fredag drar jag och min kära vän P till Paris i 3 nätter, kommer bli supernaajs. Så imorrn blir de till att växla pengar, packa och hinna med annat som ska fixas.

Förövrigt så har jag bokat en bille till Chris Brown som kommer till Hovet 23 januari. Vi är redan några st men haka alla som vill, jag kommer dö (med risk för att låta som en fjortis, höhö)

Nu ska jag ta mig ett långt skönt bad och sova ut ordentligt innan jag drar in till stan för en fika med Julia.

Pussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0